Przejdź do treści
Strona główna » Blog » Co zrobić z wyposażeniem domu podczas remontu? Praktyczne rozwiązania na przechowanie rzeczy

Co zrobić z wyposażeniem domu podczas remontu? Praktyczne rozwiązania na przechowanie rzeczy

Co zrobić z wyposażeniem domu podczas remontu

Planujesz przeprowadzić remont swojego mieszkania lub domu? Życie w odświeżonej przestrzeni to czysta przyjemność, ale najpierw trzeba przetrwać ten trudniejszy czas — odsuwania, przenoszenia i sortowania tak, aby wyposażenie domu nie przeszkadzało podczas pracy i było chronione przed pyłem i farbą. Oto kilka rozwiązań, jakie możesz zastosować, a wśród nich innowacyjne magazyny do wynajęcia — o dostosowanej do Twoich potrzeb powierzchni!

4 sposoby na to, co możesz zrobić z meblami na czas remontu

Remont całego mieszkania, czy jednego pokoju? W zależności od tego, jaką powierzchnię remontujesz, mogą Ci się sprawdzić różne sposoby na zabezpieczenie mebli oraz sprzętów. Możesz je:

  1. Przesunąć na środek pomieszczenia i przykryć folią malarską.

Pomysł dobry, jeśli Twoim głównym celem jest odświeżenie koloru ścian. Przesunięcie mebli na środek i dokładne przykrycie ich folią malarską jest rozwiązaniem na czas krótkiego, nieskomplikowanego remontu. Nie sprawdzi się jednak podczas wymiany płytek czy paneli na podłodze.

  1. Wynieść do innego pokoju.

Przeniesienie wyposażenia jednego pomieszczenia do innego jest dobrym rozwiązaniem, pod warunkiem, że nie będzie przeszkadzało w codziennym funkcjonowaniu Tobie i pozostałym domownikom. Gdyby ten stan utrzymywał się na długo, mógłby być problematyczny. Wymienisz jednak nawierzchnię podłogi, pomalujesz ściany i wykonasz inne zabiegi odświeżająco — naprawcze w oczyszczonym pomieszczeniu. Pomysł do zastosowania raczej podczas mniejszych remontów, dotyczących jednego pokoju.

  1. Znieść do piwnicy.

Pod warunkiem że masz wystarczająco dużą piwnicę.

  1. Umieścić w magazynie do wynajęcia.

Magazyn typu self-storage to bezpieczne i wygodne rozwiązanie na czas remontu. Nie zagracasz przestrzeni innym domownikom, nie martwisz się o to, czy meble i sprzęt RTV AGD jest wystarczająco dobrze okryty folią, nie musisz upychać wszystkiego w ciasnej piwnicy. Zamiast tego sam wybierasz powierzchnię boksu magazynowego w Róża Rent i czas podpisania umowy. To może być nawet tylko jeden miesiąc!

Dlaczego magazyny do wynajęcia to dobre rozwiązanie podczas prac remontowych?

Usuwając z mieszkania sprzęty i meble na czas remontu ułatwiasz pracę sobie lub fachowcom, ale miejsce do którego przeniesiesz wyposażenie domu musi być bezpieczne. Magazyny do wynajęcia od Róża Rent warto wziąć pod uwagę z następujących względów:

  • w magazynie self-storage przechowasz sprzęt AGD i RTV, meble, zabawki, ubrania, sprzęt sportowy, kolekcje hobbystyczne i pamiątki rodzinne,
  • temperatura pokojowa i brak wilgoci to bezpieczne warunki dla Twoich mebli, nawet tych skórzanych i drewnianych,
  • na halę magazynową z powodzeniem wjedziesz samochodem,
  • komfortowy dojazd z Katowic i okolic,
  • masz do wyboru boksy o wielkości od 2,5 do 10 m2 i w razie potrzeby można je łączyć,
  • hala magazynowa jest pilnie strzeżona na wiele sposobów,
  • umowę możesz podpisać na czas określony lub nieokreślony,
  • cena uzależniona jest od powierzchni, więc wynajmujesz dokładnie tyle, ile potrzebujesz.

To jak, gotowy na remont?

Artykuł sponsorowany